NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
NOVO – ZAČNEMO 9.9.
Zemljevid do legendarnega branda
Se že dlje časa trudiš na svoji poslovni poti, a rezultatov kar ni? Potem si na pravem mestu. Na tem intenzivu bom s teboj delila vse ključne korake, ki jih potrebuješ za ustvarjanje magnetično privlačnega branda z vrsto strank, ki komaj čakajo, da kupijo od tebe.
NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)
ZIMZELENO
Izstopi iz sence
Pusti trajen pečat & ustvari dohodek, ki si ga želiš ↓
BREZPLAČNO!
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda
BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda
BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.
BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
4 načini za več obiskovalcev na spletni strani:
Želiš več obiskovalcev na spletni strani?
Le kdo si ne, ane.
V tem videu s tabo delim 4 načine, kako lahko povečaš število obiskovalcev na spletni strani že danes.
Ena izmed pomembnih komponent pri pridobivanju strank na spletni strani je, da pridobimo več obiskovalcev.
Če imamo namreč najboljšo možno spletno stan, ki vse obiskovalce pretvori v stranke, nimamo pa obiskovalcev, potem nam taka stran ne bo kaj veliko koristila, ane.
Obstaja veliko načinov, kako do več strank, pomembno pa je, da najdeš take, ki so najbolj smiselni za tvoje idealne stranke. To pa lahko enostavno odkriješ tako, da se vprašaš kaj je razlog, da bi tvoja idealna stranka obiskala ali se vrnila na tvojo spletno stran.
1 | Vsebinski marketing
✓ Blog (pisni, video – YouTube, audio – podcast)
✓ Email marketing
✓ Uporaba strategije, kjer iz bloga narediš več kosov vsebin za družabna omrežja (slika + besedilo, kratek video, izsek, izjava, pomembna točka…)
Če želiš bolj učinkovite napovednike za email marketing in družabna omrežja, poglej: Formula za e-mail vabilo, ki pritegne pozornost in pozove k akciji
2 | Magnet oz. “vabe”
To so razlogi, da hladni obiskovalci obiščejo spletno stran ali se vrnejo. Primeri:
✓ brezplačna ponudba “freebi”,
✓ orodja,
✓ aplikacije,
✓ kvizi …
3 | Plačljivo oglaševanje
Oglaševanje na Googlu in/ali Facebooku je lahko zelo učinkovito. Je pa potrebno paziti koga targiraš. Če prodajaš mrzlemu občinstvu, bo verjetno bolj smiselno, da to občinstvo z oglasi najprej ogreješ (običajno daš vrednost).
Za Facebook oglaševanje: Monika Horvat – Mojster marketinga
4 | SEO – optimizacija za iskalnike
To je bolj dolgoročna igra, vendar lahko prinese ogromno organskega prometa in to dolgoročno. Visoka uvrstitev na Googlu pa je lahko tudi odličen faktor za pozicioniranje tvojega branda.
Nekaj faktorjev optimizacije:
✓ uporaba pravih ključnih besed za TVOJO spletno stran (kako jih najdeš tukaj),
✓ optimizacija vsebin (naslovi, urlji, meta opisi, struktura…),
✓ tehnični del spletne strani (učinkovitost, hitrost…)
BONUS:
✓ Priporočilni sistemi, partnerstva.
✓ Organizacija online dogodkov.
✓ Promo partnerji.
✓ Integracija v partnerske sisteme.
Komentiraj