Velikokrat se zgodi, da stranka želi samo logo.
“Drugega ne rabim.”
… in podobno.
Pogosto zato pojasnjujem, zakaj samo logotip ni v moji ponudbi in še bolj pomembno – zakaj jim to ne bo koristilo.
Edini primer, ko pride v poštev samo logo je takrat, ko je celoten branding že postavljen – pri vseh ostalih primerih, pa je potrebno več in tukaj je nekaj razlogov, zakaj:
1 | Potrebuješ strategijo, ki bo opredelila celoten brand za tvojo idealno stranko
Vsaj osnovno strategijo in vizijo, ki ti bo omogočala, da bo celoten brand deloval kot celota in poenoteno. TI bo služil dolgoročno. Tak, ki bo kot smerokaz ob vsakem novem projektu.
2 | Nujno potrebne bodo različne verzije logotipa
Samo pomisli, kje vse bo logotip uporabljen… ne samo, da je potreben v različnih velikostih, potreben je tudi v različnih oblikah. Npr: profilna slika na socialnih omrežjih je kvadratast, na spletni strani morda vodoraven, ikonca na zavihku (favicon) brskalnika pa je mini ikona, ki mora biti posebej prilagojena za to velikost… Pa to je le nekaj primerov, potem so še verzije za monitorje in pa za tisk, pa črno-bela…
3 | Zagotovo boš potreboval različne barve – barvno paleto
V prihodnje boš sigurno potreboval/a različne barve – ali za dodatna gradiva, spletno stran, grafike na socilanih omrežjih… Ena največjih napak, povezanih z barvami je, da se uporabljajo različni odtenki ali celo čisto različne barve – to je samomor za prepoznavnost branda!
4 | Potreboval/a boš tipografijo (fonte)
Če se v logotipu uporablja specifičen – zelo poseben font, se ta običajno ne uporablja v besedilih. Vseeno pa je potrebno določiti font, ki bo skladen s celostno podobo in se bo potem uporabil npr. na spletni strani, vizitki, računu, oglasih… Povsod. In naj omenim, da je to odličen pristop za grajenje dobre prepoznavnosti + velik prihranek časa za oblikovalca.
Za občutek, kakšen je tvoj brand stil, se lahko poigraš z brezplačnim kvizom 👉 Kakšen je stil tvojega branda?
Kaj vse lahko vključuje CGP in kaj točno potrebuješ?
CGP lahko vključuje: osnovni logotip in variacije, barvno paleta, tipografijo, spletno stran, vizitke, računi, vabila, kartončki za naročanje, žig, dopisni list in kuverta, račun, mapa, vodni žig, stojnica, panoji, polepitev vozil, majica, digitalna pasica, oglasni banner, katalog, letak, brošura, promocijska tabla, elektronski podpis, zastava, mail podpis…
Torej vse, kar vizualno predstavlja brand. Minimum, ki ga potrebuješ, pa je:
osnovna strategija-branding,
primarni in sekundarni logotip,
favicon,
barvna paleta,
tipografija.
Upam, da ti ta pojasnila pomagajo pri tvojem brandu. Če imaš pa še kakšno vprašanje, pa mi piši na maja@mod.si z veseljem ti pomagam.
Komentiraj