Ne, brand ni samo logo in barve.
Brand je veliko več. Je zgodba o tvojem poslu, je zgodba o tebi, je občutek, ki pride zraven tvojega branda.
Je veliko več kot le vizualije, seveda pa so tudi te pri celotni zgodbi blazno pomembne.
Kateri so trije najbolj pomembni deli branda?
1 | Prepoznavnost
Če ti rečem: Mercator – na kaj najprej pomisliš?
Rdečo barvo?
Logo?
Najboljšega soseda?
Tisto prijazno prodajalko, ki ti je postregla sveže žemljice in ti polepšala dan?
Vse to je del prepoznavnosti, ki je pomemben del, ko gradiš svoj brand – ne glede na to ali je posloven, oseben.
S prepoznavnostjo te bodo morebitne potencialne stranke hitro prepoznale, še bolj, kot to pa se bodo hitro spomnile nate, ko bodo potrebovale tvojo storitev/izdelek.
2 | Jasnost
Naj bo čimbolj jasno, komu so tvoji izdelki oz. storitve namenjene. Ne, niso namenjene vsem. Če si usmerjen/a na “vse” te nihče ne bo opazil, če se usmeriš in prilagodiš brand svoji idealni stranki. Takrat te bodo ne le opazili, ampak v trenutku vedeli, da si specializiran/a točno za njih.
To si pa vsi želimo.
In ko dobiš informacijo v stilu “Že ob pozdravu, sem vedela, da je to to” potem veš, da si na pravi poti.
Več o tem, kako lahko ustvariš svojo idealno stranko: KDO JE TVOJA IDEALNA STRANKA?
3 | Zaupanje
Zaupanje je ena izmed najbolj pomembnih točk. Le z zaupanjem lahko gradimo uspešen branding. To pa seveda pomeni, da tudi v skladu s tem delujemo.
Zato brez zavajajočih gradiv, vsebin, ki niso iskrene…
Komentiraj