• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
3-je bistveni deli znamke (branda)

3-je bistveni deli znamke (branda)

31/03/2019

Ne, brand ni samo logo in barve.
Brand je veliko več. Je zgodba o tvojem poslu, je zgodba o tebi, je občutek, ki pride zraven tvojega branda.
Je veliko več kot le vizualije, seveda pa so tudi te pri celotni zgodbi blazno pomembne.

 
3-je bistveni deli znamke (branda)
 

Kateri so trije najbolj pomembni deli branda?

 

1 | Prepoznavnost

Če ti rečem: Mercator – na kaj najprej pomisliš?
Rdečo barvo?
Logo?
Najboljšega soseda?
Tisto prijazno prodajalko, ki ti je postregla sveže žemljice in ti polepšala dan?
Vse to je del prepoznavnosti, ki je pomemben del, ko gradiš svoj brand – ne glede na to ali je posloven, oseben.

S prepoznavnostjo te bodo morebitne potencialne stranke hitro prepoznale, še bolj, kot to pa se bodo hitro spomnile nate, ko bodo potrebovale tvojo storitev/izdelek.

 

2 | Jasnost

Naj bo čimbolj jasno, komu so tvoji izdelki oz. storitve namenjene. Ne, niso namenjene vsem. Če si usmerjen/a na “vse” te nihče ne bo opazil, če se usmeriš in prilagodiš brand svoji idealni stranki. Takrat te bodo ne le opazili, ampak v trenutku vedeli, da si specializiran/a točno za njih.
To si pa vsi želimo.
In ko dobiš informacijo v stilu “Že ob pozdravu, sem vedela, da je to to” potem veš, da si na pravi poti.

Več o tem, kako lahko ustvariš svojo idealno stranko: KDO JE TVOJA IDEALNA STRANKA?

 

3 | Zaupanje

Zaupanje je ena izmed najbolj pomembnih točk. Le z zaupanjem lahko gradimo uspešen branding. To pa seveda pomeni, da tudi v skladu s tem delujemo.
Zato brez zavajajočih gradiv, vsebin, ki niso iskrene…

  

Posted Under: Grafično oblikovanje
Objavljeno v: Grafično oblikovanje

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

​​Kdaj je pravi čas za branding strategijo?
​​Kdaj je pravi čas za branding strategijo?
Celostna grafična podoba vs osebnosti blagovne znamke. Potrebujem to?
Celostna grafična podoba vs osebnost blagovne znamke. Potrebujem to?
Temelji branda? In kako izbrati temeljne vrednote branda
Temelji branda? In kako izbrati temeljne vrednote branda

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI