Da že kar na začetku povem, da nisem strokovnjakinja za marketing in kar nekaj časa sem se odločala, ali sploh naj napišem ta blog ali ne.
No, na koncu sem se odločila, da ga objavim. Očitno, vem.
Zakaj?
Zato, ker sem čez leta tudi na tem področju nabrala že kar nekaj znanja in izkušenj in verjamem, da bi marsikomu prišel prav kakšen nasvet, pogled, perspektiva… glede tega, kako se predstaviti svetu. Ok, pa večinoma tudi zato, ker sem dobila glede tega že kar nekaj vprašanj.
Marketing dojemam kot: Javno se izpostaviti, da te najdejo tisti, ki tvoje delo želijo in potrebujejo.
Torej, tukaj so 3-je nasveti, ki bi jih dala sama sebi na začetku podjetniške poti:
1 | Določi idealno stranko
O tem že ptički pojejo, ampak ker je tako pomembno, mimo tega enostavno ne morem. Pri vsakem biznisu je najprej pomembno določiti idealno stranko – na eni strani zato, da lahko svoje storitve/produkte prilagodiš točno tej stranki in na drugi strani, da veš za koga pripravljaš vsebine online.
Verjemi, da pisanje (dobrih in zanimivih) vsebin za blog in Facebook ni tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled.
Pri ustvarjanju novih vsebin se hitro pojavijo vprašanja, o čem pisati, na kakšen način, v kakšni obliki… na tem mestu tako še kako prav pride točno specificirana idelana stranka.
Če še nimaš zastavljene idealne stranke, lahko vodič v katerem samo odgovarjaš na vprašanja najdeš tudi med freebiji 👉 KDO JE TVOJA IDEALNA STRANKA?
2 | Deli, deli, deli in postavi zdrave meje
Na začetku poti sem zelo pogosto slišala, da preveč delim zastonj, da preveč naredim brezplačno… zdaj to raje kar preslišim.
Vsak ima pač svoje mnenje, ane?
Seveda sem imela pomisleke, ali je to res, ampak sem vseeno še naprej delila in delala… dokler nisem ugotovila, da je to ok! Ja, nikoli ne moreš brezplačno deliti ali narediti preveč, če se ob tem počutiš pomirjeno in ok.
OBČUTEK je tisto pravo merilo, kako postaviti meje (za tiste, ki bi zraven prsta imeli še obe roki).
Moj nasvet: brezplačno deli čimveč – dokler čutiš, da je to prav.
Morda te zanima še:
- KAJ PA, ČE BI BILO GRAJENJE ONLINE PRISOTNOSTI VELIKO LAŽJE? TEH 5 TRIKOV, TI BO PRI TEM POMAGALO + FREEBIE
- SKRITA FORMULA DOBRE SPLETNE STRANI
3 | Strategija in načrtovanje vsebin
Uf, ta je velika, ampak ko imaš enkrat načrt, je prihranek časa ogromen. Ko veš koga nagovarjaš in izbereš, kje vse želiš biti prisoten/a (npr. blog, družabna omrežja…), potem je čas, da določiš, kako pogosto želiš objavljati in načrtuješ vsebino.
Meni je običajno najbolje načrtovati vsebino (oz. ideje) za mesec naprej. Ko objaviš nove vsebine, pa seveda ni nujno – sploh za blog – da deliš samo enkrat. Jaz si pri tem pomagam s predlogo spodaj.
Seveda naj bo vsebina zmeraj kvalitetna!
Za dobro organizacijo jaz uporabljam predloge:
👉 Google predloga: Koledar za deljenje obstoječih objav (reposting)
👉 Google predloga: Koledar za družabna omrežja in blog
👉 Google predloga: spremljanje statistike
Komentiraj