• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
3 Marketing Tips I would give myself a few years ago

3-je marketinški nasveti, ki bi si jih dala nekaj let nazaj

18/08/2019

Da že kar na začetku povem, da nisem strokovnjakinja za marketing in kar nekaj časa sem se odločala, ali sploh naj napišem ta blog ali ne.

No, na koncu sem se odločila, da ga objavim. Očitno, vem.

Zakaj?

Zato, ker sem čez leta tudi na tem področju nabrala že kar nekaj znanja in izkušenj in verjamem, da bi marsikomu prišel prav kakšen nasvet, pogled, perspektiva… glede tega, kako se predstaviti svetu. Ok, pa večinoma tudi zato, ker sem dobila glede tega že kar nekaj vprašanj.

Marketing dojemam kot: Javno se izpostaviti, da te najdejo tisti, ki tvoje delo želijo in potrebujejo.

3-je marketinški nasveti, ki bi si jih dala nekaj let nazaj

Torej, tukaj so 3-je nasveti, ki bi jih dala sama sebi na začetku podjetniške poti:

 

1 | Določi idealno stranko

O tem že ptički pojejo, ampak ker je tako pomembno, mimo tega enostavno ne morem. Pri vsakem biznisu je najprej pomembno določiti idealno stranko – na eni strani zato, da lahko svoje storitve/produkte prilagodiš točno tej stranki in na drugi strani, da veš za koga pripravljaš vsebine online.

Verjemi, da pisanje (dobrih in zanimivih) vsebin za blog in Facebook ni tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled.

Pri ustvarjanju novih vsebin se hitro pojavijo vprašanja, o čem pisati, na kakšen način, v kakšni obliki… na tem mestu tako še kako prav pride točno specificirana idelana stranka.

Če še nimaš zastavljene idealne stranke, lahko vodič v katerem samo odgovarjaš na vprašanja najdeš tudi med freebiji 👉 KDO JE TVOJA IDEALNA STRANKA?

 

2 | Deli, deli, deli in postavi zdrave meje

Na začetku poti sem zelo pogosto slišala, da preveč delim zastonj, da preveč naredim brezplačno… zdaj to raje kar preslišim.

Vsak ima pač svoje mnenje, ane?

Seveda sem imela pomisleke, ali je to res, ampak sem vseeno še naprej delila in delala… dokler nisem ugotovila, da je to ok! Ja, nikoli ne moreš brezplačno deliti ali narediti preveč, če se ob tem počutiš pomirjeno in ok.

OBČUTEK je tisto pravo merilo, kako postaviti meje (za tiste, ki bi zraven prsta imeli še obe roki).

Moj nasvet: brezplačno deli čimveč – dokler čutiš, da je to prav.


Morda te zanima še:

  • KAJ PA, ČE BI BILO GRAJENJE ONLINE PRISOTNOSTI VELIKO LAŽJE? TEH 5 TRIKOV, TI BO PRI TEM POMAGALO + FREEBIE
  • SKRITA FORMULA DOBRE SPLETNE STRANI

 


 

3 | Strategija in načrtovanje vsebin

Uf, ta je velika, ampak ko imaš enkrat načrt, je prihranek časa ogromen. Ko veš koga nagovarjaš in izbereš, kje vse želiš biti prisoten/a (npr. blog, družabna omrežja…), potem je čas, da določiš, kako pogosto želiš objavljati in načrtuješ vsebino.

Meni je običajno najbolje načrtovati vsebino (oz. ideje) za mesec naprej. Ko objaviš nove vsebine, pa seveda ni nujno – sploh za blog – da deliš samo enkrat. Jaz si pri tem pomagam s predlogo spodaj.

Seveda naj bo vsebina zmeraj kvalitetna!

Za dobro organizacijo jaz uporabljam predloge:

👉 Google predloga: Koledar za deljenje obstoječih objav (reposting)
👉 Google predloga: Koledar za družabna omrežja in blog
👉 Google predloga: spremljanje statistike
  

Posted Under: Organizirano & produktivno, Spletne strani
Objavljeno v: Organizirano & produktivno, Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI