Takoj, ko je tvoja nova spletna stran aktivna, še zgodba ni zaključena. Marsikaj se še da postoriti za večjo obiskanost strani in boljšo pozicijo v iskalnikih. Tukaj najdeš nekaj mojih nasvetov, kaj vse lahko narediš ob otvoritvi nove spletne strani:
Ob otvoritvi strani objavi prvo objavo na blogu
Če je tvoja nova spletna stran blog ali je del strani namenjen blogu, brez vsebine, najverjetneje ne bo privlačen za nove obiskovalce, zato imej ob otvoritvi pripravljeno tudi že prvo objavo. Objavljaj redno in pogosto, kolikor ti pač dovoljuje čas in energija. Ne pozabi pa odgovoriti tudi na komentarje pri posamezni objavi.
Obvestilo o novi spletni strani pošlji vsem, ki so se prijavili na mailing listo
Če imaš mailing listo, ki si jo zgradil/a s “Pridemo kmalu” spletno stranjo ali imaš seznam že od prej, jo uporabi, da o novi spletni strani obvestiš najbolj zveste bralce.
Če te zanima, sem o koristih začasne spletne strani Pridemo kmalu že pisala.
O novi spletni strani poročaj na družabnih omrežjih
Na omrežjih, kjer si prisoten/a objavi novico o novi spletni strani. Vse, ki te spremljajo na posameznem omrežju, lahko v interakcijo povabiš tako, da jih npr. vprašaš, kako se jim zdi tvoja nova spletna stran. Priporočam ti, da si že vnaprej pripraviš grafiko, ki jo lahko objaviš skupaj z novico o novi spletni strani.
Še dodatno lahko na novo spletno stran na omrežjih opozoriš z novo cover fotografijo.
V podpis svojega maila dodaj povezavo do nove spletne strani
Zakaj pa ne? V svoj e-mail podpis lahko dodaš povezavo do svoje nove spletne strani.
Napiši in pošlji sporočilo za javnost relevantnim medijem
Če ti to ustreza, lahko novico o novi spletni strani posreduješ tudi medijem.
Poskrbi za SEO optimizacijo vsebin
Že pred otvoritvijo spletne strani poskrbi, da bo vsebina optimizirana in da bo optimizirana tudi vsebina, ki jo boš dodajl/a v prihodnje. Če je tvoja spletna stran nova, bodi potrpežjiv/a, nekaj časa bo potrebnega, da se začneš pojavljati v višjih pozicijah iskalnih rezultatov.
Nekaj nasvetov osnovne optimizacije najdeš v prispevku 5 SEO nasvetov za vsakogar.
Poskrbi za preusmeritve in indeksacijo strani
Če stran prenavljaš, poskrbi, da bodo narejene tudi vse preusmeritve iz prejšnje strani. Poskrbi pa tudi za indeksacijo nove strani.
Iskalnike obvesti o novi spletni strani
Iskalnike obvesti o novi spletni strani in tako pospeši, da te bodo hitreje našli in uvrstili med iskalne zadetke:
Če imaš podjetje, se lahko vpišeš v Google My Business
Če imaš podjetje, npr. spletno stran novega bara, potem lahko poskrbiš tudi za to, da te bodo stranke lažje in hitreje našle v iskalniku Google, na Google Maps in Google+. To lahko narediš preko Google Places oz. Google My Business.
Vklopi in spremljaj Google Alerts
Veš, da lahko z Google Alerts spremljaš pojavljanje določenih vsebin na spletu? Npr. če si nastaviš alerts za ime svoje spletne strani in se bo to ime pojavilo na spletu, (npr. ko bo nekdo pisal o tvoji strani) boš o tem obveščen/a na e-mail. Po mojih izkušnjah sicer ni 100 % zanesljivo orodje, vendar vseeno precej uporabno.
Če si prirpavljen/a finančno investirati, se loti oglaševanje na Googlu in Facebooku
Svojo spletno stran lahko oglašuješ tudi preko plačljivih oglasov na Googlu ali Facebooku, seveda če to ustreza tvojim načelom.
Usposobi in spremljaj spletno analitiko
Če analitike še nimaš usposobljene že pred otvoritvijo spletne strani, potem je ob otvoritvi zadnji čas, da jo usposobiš. 🙂 Pravo orodje za to bo Google Analytics. Ne pozabi pa tudi na piškotke (če so za tvojo stran potrebni). Spremljaj analitiko, analiziraj, katere vsebine so najbolj priljubljene na tvoji strani in katere dele strani lahko še izboljšaš.
Več o analitiki, si lahko prebereš v objavi: Je spletna analitika zame res potrebna
Usposobi in uporabi Webmaster tool
Orodja Webmaster Tool ti bo pomagalo nadzorovati in spremljati prisotnost spletne strani v iskalnikih.
[custom_button style=”btn_small btn_type1″ icon=”icon-download” target=”_blank” href=”https://www.mod.si/wp-content/uploads/2015/09/before-launch.pdf”]Snami[/custom_button]
Komentiraj