Ko nov obiskovalec pride prvič na spletno stran, je zelo mala verjetnost, da bo opravil nakup.
Super je, če prebere tvoje super uporabne vsebine.
Ampak pričakovati, da se bo spomnil in redno pogledal na tvojo spletno stran, če so na voljo nove vsebine, je skoraj malo hecno.
Vsi imamo v življenju različne aktivnosti in potrebujemo kakšne opomnike, ki nas spomnijo, da so npr. na voljo novi zapisi na blogi.
Ti opomniki pa so lahko tudi na družabnih omrežjih.
Torej ob novi objavi, obvestiš tudi na Facebooku, Instagramu, LinkedInu… ampak algoritem, komu se bo ta vsebina prikazala in komu ne, igra za organski prikaz precej pomembno vlogo. Objava se zagotovo ne prikaže vsem sledilcem (pa tudi polovici ne).
Zraven tega, če se algoritem spremeni ali se posamezno omrežje zapre, si tudi ti brez vseh svojih sledilcev (v prihodnje z web3 se bi to naj sicer spremenilo, zaenkrat pa sledilci niso v tvoji “lasti”).
V tvoji lasti pa so naročniki na mailing listi.
In to je tisto, kar je najbolj pomembno!
In… ključna akcija, ki jo obiskovalec mora narediti na spletni strani je to, da se prijavi na mailing listo.
Ko se hladen obiskovalec prijavi na tvojo aktivno mailing listo, kjer imaš postavljen tudi prodajni lijak, bo redno dobival tvoje super uporabne vsebine.
Zraven tega se bo začel graditi tudi odnos in ta hladni obiskovalec se bo počasi začel vedno bolj ogrevati tudi za nakup in morda postal tvoja zvesta stranka in podpornik.
In to je v poslu zelo pomembno.
Seveda pa napis “Prijavi se na mojo mailing listo in bodi obveščen o vseh novosti” ne bo dovolj.
Potrebno je več.
Potrebna je magnetično privlačna (običajno brezplačna) ponudba, kateri se novi obiskovalec (in idealna potencialna stranka) enostavno ne bo mogel upreti.
V zameno za to ponudbo bo z veseljem delila svoj e-naslov in se tako prijavila na tvojo mailing listo (oz. lijak).
Zmaga na obeh straneh, kar je pri dobri ponudbi in odnosih ključnega pomena.
Zdaj veš, kaj je ključna akcija, ki jo obiskovalec mora narediti na spletni strani in kako lahko to implementiraš tudi na svoji spletni strani.
Če te zanima več o lijakih, potem te bodo zanimale naslednje objave:
Zimzeleni lijak + brezplačno darilo (Freebie) – kaj je, kako ga narediti
Komentiraj