KAJ REŠUJEŠ – KAJ JE PROBLEM?
→ TA PROBLEM OBSTAJA?
→ TRDOVRATEN, NADLEŽEN
→ URGENTEN
KOMU ŽELIŠ SLUŽITI?
→ ČE GOVORIŠ VSEM, TE NIHČE NE SLIŠI (primer: kuharska šola, zdravilci, fitnes trenerji)
→ zakaj bi se fokusiral, če lahko pomagam vsem
→ primer: kuharska šola – vsi jemo/kuhamo, za začetnike/kuharske mojstre
TEMELJI:
→ IDEALNA STRANKA
→ KAKŠEN BRAND ŽELIŠ USTVARITI – po čem želiš biti prepoznaven/a
→ Najbolj spregledani del + največje dolgotrajne posledice!!!
GLAVNE KOMPONENTE DOBRE PONUDBE – IZBIRA TRGA – OŽJI FOKUS:
→ BOLEČINA – čimbolj si želijo rešiti problem, ker je boleč
→ KUPNA MOČ – imajo denar (npr. višje-cnovna ponudba za študente ne bo šla)
→ ENOSTAVNO CILJATI (enaka lokacija, social, email…)
→ RASTOČI TRG – rastoči market (videoteka morda ni)
GLAVNI DEJAVNIKI, KI DOLOČAJO VREDNOST:
→ SANJSKI CILJ ↑MAX – Kaj bom dobil, doživel?
→ VERJETNO, DA BOM TO ZMOGEL/DOSEGEL ↑MAX – Kako vem, da bom to zmogel, dosegel?
→ ČAS MED ZAČETKOM IN CILJEM ↓MIN – Koliko časa traja od začetka, do tega da pridem do cilja?
→ TRUD IN ŽRTVOVANJE ↓MIN – Kolika truda moram dati in kaj moram za to žrtvovati?
KREIRANJE PONUDBE:
Naj bo unikatna, pisana na kožo tvoje idealne stranke.
→ SANJSKI CILJ – za stranko
→ SEZNAM PROBLEMOV – zakaj ne morejo doseči cilja, po stopnjah procesa, več je boljše (npr. nimam časa, ne znam narediti jedilnika za hujšanje)
→ SEZNAM REŠITEV – za vsak problem (npr. posnetki, pripravljen jedilnik)
→ OBLIKOVANJE PONUDBE – ki jih lahko ponudiš, izbiraš elemente, ki imajo nizke stroške zate + visoko vrednost za stranko
→ POIMENOVANJE PONUDBE – več: Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost
→ PREDSTAVITEV NA SPLETNI STRANI IN PRIDOBIVANJE NOVIH OBISKOVALCEV/STRANK
[…] Neustavljivo privlačna unikatna ponudbaKako do magnetično privlačne ponudbe […]