• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Skrita formula dobre spletne strani

Skrita formula dobre spletne strani

28/04/2019

Mogoče misliš: ah pa saj danes lahko že vsak naredi spletno stran.
Seveda lahko!
Če ima čas in znanje.
Je pa razlika, kakšna ta spletna stran bo. Vsaka spletna stran namreč ni dobra.

V tej objavi ti razkrijem formulo dobre spletne strani in kako jo lahko tudi ti uporabiš. Spodaj pa najdeš še brezplačni priročnik, ki ti bo pri tem pomagal.

 
Skrita formula dobre spletne strani

 
  Snami brezplačen priročnik. Lahko ga natisneš in izpolniš ali izpolniš kar na računialniku (interaktivni pdf).
 

Ne glede na to, ali spletno stran želiš narediti sam/a ali boš najel/a izvajalca, ki ti pri bo pri tem pomagal je zelo pomembno, da si vsaj osnovni načrt spletne strani narediš sam/a.

Na eni strani bo to veliko lažje za izvajalca, saj bo točno vedel, kaj in kako želiš (seveda ti izvajalec pri tem lahko, da še kakšen dodaten nasvet iz svoje stroke/izkušenj), posledično bo, zato spletna stran stran tudi boljša.
To pa je najbolj pomembno.

 
Skrita formula dobre spletne strani
 

Kaj pravzaprav je dobra spletna stran?
To je stran, ki dosega zastavljene cilje in opravlja naloge, za katere je bila ustvarjena.
Enostavno, ane? 🙂

 

Kaj je cilj tvoje spletne strani?

Vsaka spletna stran lahko ima drugačen cilj. Najprej se tako vprašaj, kaj je sploh cilj tvoje spletne strani.

Je to spletna trgovina in je njen cilj prodaja izdelkov?
Morda nudiš masaže in skozi spletno stran želiš pridobiti nove stranke, ki bodo prišle v tvoj salon?
Ali pišeš lepotni blog in je tvoj cilj visoka obiskanost in branost bloga?

Kaj je glavni cilj oz. naloga spletne strani? Seveda jih je lahko tudi več. Najbolje je, da zapišeš vse.

 

Kdo je tvoja idealna stranka?

Ko imaš zastavljen cilj spletne strani ostane še vprašanje, kdo je tvoja idealna stranka (za blog je to bralec/ka).
Komu so tvoji produkti/storitve/vsebine pisani na kožo?

Upam, da že imaš podrobno oblikovano podobo svoje idealne stranke. Če pa še ne, te toplo povabim, da pokukaš na zapis, kako ustvariti svojo idealno stranko + najdeš tudi brezplačen priročnik, ki ti bo pri tem pomagal 👉 Kdo je tvoja idealna stranka?

 

Kateri so elementi dobre spletne strani?

 

Vsebina je kralj

Vsebina je zmeraj najpomembnejša. Govorim seveda o kvalitetni vsebini, katere glavni (ali celo edini) namen ni le prodaja. Vsebine naj bodo zmeraj takšne, da bo obiskovalec nekaj imel od tega.
Torej, kaj mu lahko ponudiš?
So to pojasnila, nasveti, uporabne informacije…

Kaj je tisto, po čemer si te bo obiskovalec zapomnil in ne samo to, se z veseljem tudi vrnil?

 

Navigacija

A ni ena izmed hujših stvari, da prideš na spletno stran in nikakor ne najdeš informacij, ki jih potrebuješ?

Še kako pogosto se zgodi, da na spletnih straneh ni čisto osnovnih informacij, npr.:

  • kontaktnih podatkov
  • informacij, kje lahko izdelek kupiš/naročiš storitev
  • bistveno predstavitev izdelka (sploh če gre za nov izdelek, ki še ni poznan)
  • …

Kaj šele, kako do njih prideš. Skratka navigacija in postavitev vsebin na strani je zelo pomembna. Zato ti predlagam, da si vzameš nekaj več časa za načrtovanje.

Načrtuj, katere vsebine bodo v glavnem meniju, podmenijih, top vrstici, nogi, stranski vrstici. Kaj je tisto, kaj obiskovalec najprej in najpogosteje išče? Naj bodo te vsebine v glavnem meniju.

Več o tem, kako načrtovati meni najdeš tudi v objavi 👉 Načrtovanje in implementacija navigacije za boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani

 

Dizajn

Privlačna, pregledna, lepa in moderna spletna stran, je zelo pomembna že pri ustvarjanju prvega vtisa. Tega si obiskovalec ustvari že v nekaj sekundah.
Torej, kakšen želiš, da je prvi vtis?
Temu naj sledi tudi dizajn.
Seveda pa dizajn ni pomemben samo iz vidika prvega vtisa, ampak je pomemben tudi za dobro uporabniško izkušnjo. Torej zadovoljiti, navdušiti uporabnika oz. obiskovalca spletne strani.

Za izvajalca ali zase lahko pripraviš moodboard – to je poenostavljena povedano, zbirka vizualij (slike, grafike, ikonce, vzorci, barve…), ki dajejo občutek in so v stilu, ki ga želiš na spletni strani pričarati obiskovalcem. S tem lahko tako tudi izvajalcu bolj razjasniš, kaj ti je všeč/želiš. Skozi analizo moodboarda se lahko potem ugotovi še rdeča nit, ki se nato prenese na spletno stran.

Zraven odličnega dizajna so zelooo pomembne tudi dobre fotografije. Idealno je, da za ta namen najameš fotografa, ki bo poskrbel, da bodo te res privlačne, dobre in primerne za spletno stran. Če to ne pride v poštev se fotografiranja lahko lotiš tudi sam/a poišči fotografije

Seznam fotografij in na kaj vse ne pozabi najdeš v brezplačnem priročniku, ki ga lahko snameš tukaj:

 
Skrita formula dobre spletne strani

 
  Snami brezplačen priročnik. Lahko ga natisneš in izpolniš ali izpolniš kar na računialniku (interaktivni pdf).
 

Optimizacija

Pod optimizacijo spletne strani bi lahko dala dvoje. Prvo je sama izvedba (delovanje in hitrost spletne strani), drugo pa je SEO oz. optimizacija za iskalnike (kot je npr. Google).

Tudi, če imaš najboljšo spletno stran, pa nihče ne ve za njo in ni prilagojena, da bi iskalniki sploh vedeli za njo je to velika škoda.
Torej…
Spletna stran mora biti nujno optimizirana za iskalnike – to pomeni, da jo bodo iskalniki poindeksirali in nato prikazovali med iskanimi rezultati.

V SEO optimizacijo pa spadajo optimizacija ključnih besed (brezplačen online tečaj najdeš na 👉 Kako izbrati ključne besede, optimizacija vsebine, fotografij, grafik, URL-jev, linkov, navigacije, meta podatkov…

Če se želiš poglobiti v SEO optimizacijo, najdeš podrobnejše informacije v spletnem tečaju 👉 SEO začetni tečaj

 

Kaj je torej skrita formula dobre spletne strani?

Skrita formula dobre spletne strani je načrt, sestavljen iz vsega zgoraj zapisanega:
dobrega načrta strani + odlične vsebine + pregledne navigacije + privlačnega in preglednega dizajna + odlične optimizacije.

Teorija ti je zdaj znana. Sedaj ti je torej jasno:
✅ kaj je dobra spletna stran,
✅ kaj je cilj tvoje spletne strani,
✅ kateri so elementi dobre spletne strani,
✅ kaj vse potrebuješ za dobro spletno stran,
✅ zakaj so posamezni elementi potrebni,
✅ in kako se lotiti.

 

Čas je samo še za realizacijo!

Tukaj pa se (pogosteje, kot si misliš) tudi ustavi. Razlogov za odlašanje pa je običajno kar ne zmanjka.

Da ti še dodatno priskočim na pomoč, sem ti pripravila brezplačen priročnik, skozi katerega bo načrt za spletno stran zaživel že v dobri uri! In to z zelo malo truda – potrebno ga je le sneti in izpolniti. Skozi vprašanja te vodim, da si pripraviš dober načrt za dobro spletno stran. 😉
Snameš ga lahko s prijavo tukaj:

 
Skrita formula dobre spletne strani

 
  Snami brezplačen priročnik. Lahko ga natisneš in izpolniš ali izpolniš kar na računialniku (interaktivni pdf).
 

Posted Under: Brezplačniki (Freebies), Spletne strani
Objavljeno v: Brezplačniki (Freebies), Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI