Da pisanje vsebin za spletno stran ne bo več tak problem (no, vsaj upam) sem ti pripravila predlogo, ki ti bo pri tem pomagala.
V tej objavi najdeš še nekaj nasvetov, kaj vse je fino paziti, vključiti na vsako posamezno podstran.
Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran
Predlogo lahko snameš tukaj:
Domača stran (Homepage)
To je stran, ki jo največkrat najprej vidijo novi obiskovalci. Zato imej v mislih, da bo na tej strani dovolj informacij za nove obiskovalce.
Nekaj idej za vsebino na prvi strani:
- Kratka predstavitev
- Produkti / storitve
- Akcije
- Zadnje blog objave
- Aktualno
- Najnovejši izdelki
- Novo v ponudbi
- Izjave zadovoljnih strank
Kaj je najboljše dodati na prvo stran, je odvisno od posamezne spletne strani in biznisa.
Predstavitvena stran (About Page)
To je stran, kjer se ti/tvoje podjetje/ekipa predstavi obiskovalcem. To stran pa lahko precej izkoristiš in se dobro priblibižaš potencialnim strankam.
Podrobneje o tem, kako napisati to stran, najdeš v objavi: Kako se predstaviti bralcem – stran “O meni” + brezplačni delovni list
Stran s storitvami/produkti
Ta stran je namenjena za predstavitev vseh tvojih storitev oz. produktov. Kot nek povzetek, kaj vse ponujaš in ne nujno (razen če gre samo za eno storitev/produkt) podrobnejše informacije – za to je namenjena naslednja stran.
Ponudba #1
Na tej strani naj bo podrobneje opisana tvoja ponudba (posamezna storitev ali posamezni izdelek). Pazi, da obiskovalca ne ubiješ z informacijami in ponudiš vse potrebne, da sprejme informirano odločitev za nakup.
Kaj običajno vsebuje ta stran:
- Jasna opredelitev za kaj gre
- Kaj vsebuje
- Kakšni so rezultati
- Pogosta vprašanja
- Cena
- Možnost nakupa
- Izjave zadovoljnih strank
Prav ti pride lahko tudi objava: Kako v treh korakih do privlačne ponudbe + brezplačen vodič
Po potrebi potem dodaš še vse druge ponudbe.
Kontakt
Stran za kontakt pogosto vsebuje le kontaktni obrazec in kontaktne podatke. Ampak, to stran lahko še dodatno izkoristiš in dodaš še podatke o podjetju, lokacijo, družabna omrežja, povabilo za prijavo na novice…
Blog (prva blog objava)
Preden bo stran zaživela, je fino pripraviti tudi prvo blog objavo (seveda, če bo blog del spletne strani). Zato je fino to pripraviti že vnaprej. Lahko je že prva zelo uporabna vsebina, ali pa uvodni blog, kjer razložiš, kaj vse bo na blogu in morda povabiš, da se prijavijo na novice.
Morda te zanima tudi: Recept odličnega bloga + brezplačen priročnik
Brezplačna ponudba – novice
Ta stran ni obvezna, je pa priporočljiva. Priporočam ti, da zgradiš zimzeleni lijak, ki bo skrbel, da ne samo, da bo tvoja mailing lista rastla, ampak avtomatsko gradiš odnos s potencialnimi strankami.
Več o zimzelenem lijaku najdeš v objavi: Kako narediš e-mail listo za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie
Morda pa te zanima tudi: Kako se lotiti mailing liste
Predlogo za za pripravo vsebin lahko snameš tukaj.
Komentiraj