• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran

Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran

12/09/2021

Da pisanje vsebin za spletno stran ne bo več tak problem (no, vsaj upam) sem ti pripravila predlogo, ki ti bo pri tem pomagala.

V tej objavi najdeš še nekaj nasvetov, kaj vse je fino paziti, vključiti na vsako posamezno podstran.

Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran

Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran

Predlogo lahko snameš tukaj:

    Prenesi kopijo predloge (na svoj Google Drive)  

Domača stran (Homepage)

To je stran, ki jo največkrat najprej vidijo novi obiskovalci. Zato imej v mislih, da bo na tej strani dovolj informacij za nove obiskovalce. 

Nekaj idej za vsebino na prvi strani:

  • Kratka predstavitev
  • Produkti / storitve
  • Akcije
  • Zadnje blog objave
  • Aktualno
  • Najnovejši izdelki
  • Novo v ponudbi
  • Izjave zadovoljnih strank

Kaj je najboljše dodati na prvo stran, je odvisno od posamezne spletne strani in biznisa. 

Predstavitvena stran (About Page) 

To je stran, kjer se ti/tvoje podjetje/ekipa predstavi obiskovalcem. To stran pa lahko precej izkoristiš in se dobro priblibižaš potencialnim strankam.

Podrobneje o tem, kako napisati to stran, najdeš v objavi: Kako se predstaviti bralcem – stran “O meni” + brezplačni delovni list 

Stran s storitvami/produkti

Ta stran je namenjena za predstavitev vseh tvojih storitev oz. produktov. Kot nek povzetek, kaj vse ponujaš in ne nujno (razen če gre samo za eno storitev/produkt) podrobnejše informacije – za to je namenjena naslednja stran.

Ponudba #1

Na tej strani naj bo podrobneje opisana tvoja ponudba (posamezna storitev ali posamezni izdelek). Pazi, da obiskovalca ne ubiješ z informacijami in ponudiš vse potrebne, da sprejme informirano odločitev za nakup.

Kaj običajno vsebuje ta stran:

  • Jasna opredelitev za kaj gre
  • Kaj vsebuje
  • Kakšni so rezultati
  • Pogosta vprašanja
  • Cena
  • Možnost nakupa
  • Izjave zadovoljnih strank

Prav ti pride lahko tudi objava: Kako v treh korakih do privlačne ponudbe + brezplačen vodič

Po potrebi potem dodaš še vse druge ponudbe.

Kontakt

Stran za kontakt pogosto vsebuje le kontaktni obrazec in kontaktne podatke. Ampak, to stran lahko še dodatno izkoristiš in dodaš še podatke o podjetju, lokacijo, družabna omrežja, povabilo za prijavo na novice…

Blog (prva blog objava)

Preden bo stran zaživela, je fino pripraviti tudi prvo blog objavo (seveda, če bo blog del spletne strani). Zato je fino to pripraviti že vnaprej. Lahko je že prva zelo uporabna vsebina, ali pa uvodni blog, kjer razložiš, kaj vse bo na blogu in morda povabiš, da se prijavijo na novice.

Morda te zanima tudi: Recept odličnega bloga + brezplačen priročnik

Brezplačna ponudba – novice

Ta stran ni obvezna, je pa priporočljiva. Priporočam ti, da zgradiš zimzeleni lijak, ki bo skrbel, da ne samo, da bo tvoja mailing lista rastla, ampak avtomatsko gradiš odnos s potencialnimi strankami. 

Več o zimzelenem lijaku najdeš v objavi: Kako narediš e-mail listo za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Morda pa te zanima tudi: Kako se lotiti mailing liste

Predlogo za za pripravo vsebin lahko snameš tukaj.

Iščeš pomoč pri pisanju vsebin za spletno stran? Tukaj je brezplačna predloga za pripravo vsebin za spletno stran

    Prenesi kopijo predloge (na svoj Google Drive)  

Posted Under: Spletne strani
Objavljeno v: Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI