5 napak, ki jih morda delaš na spletni strani (in kako jih odpraviti)

5 napak, ki jih morda delaš na spletni strani (in kako jih odpraviti)

5 napak, ki jih morda delaš na spletni strani (in kako jih odpraviti)

Kot podjetnik ali bloger nosiš verjetno kar nekaj naslovov. In eden izmed njih je tudi urednik spletne strani. Kar je velika naloga in tudi precej zahtevna.
Pri analizi spletnih strani pogosto naletim na nekaj najpogostejših napak, na katere morda nisi pozoren/a.
Ravno zato sem v tej objavi zbrala 5 napak in zraven dodala še rešitev. Upam, da ti ta objava koristi.
 
5 napak, ki jih morda delaš na spletni strani (in kako jih odpraviti)
 

1|Nimaš svoje spletne strani

Kar pogosto se zgodi, da si podjetniki želijo širiti svoj posel, pa nimajo svoje spletne strani. Največkrat z izgovorom “saj imam Facebook stran”.
 
Po mojem mnenju je to velika napaka! Uporaba (samo) Facebook strani pomeni, da se z vsako novostjo moraš prilagoditi vsaki spremembi in je pravzaprav tvoj posel odvisen od Facebooka. Ni dovolj imeti le Facebook strani, temelj naj raje stoji na lastni spletni strani, nad katero imaš popolni nadzor. Na drugi strani pa so družabna omrežja lahko odlična podpora tvojemu poslu in spletni strani.
 
Kako rešiti:
S svojo spletno stranjo, seveda! Dobri temelji in dobra spletna stran bodo tebe in tvoj posel dobro predstavili obiskovalcem in pozitivno vplivali na poslovanje.
 
Pomembno je, da je spletna stran dobro predstavlja tvoj posel/blog, je dobro organizirana, primernega izgleda (in v skladu s tvojim CGP), prilagojena za mobilne naprave in iskalnike ter dobro predstavlja tvoje delo.
 
Če ti rešitev, da ti spletno stran postavi nekdo, ki se s tem ukvarja, ne pride v poštev, se spletne strani lahko lotiš tudi sam/a. Tudi tukaj najdeš nekaj vsebin, ki ti bodo koristile. Za začetek pa:
 


Morda te zanima še:

 


 

2|Vsebina ni prilagojena tvojim idealnim obiskovalcem

Če nagovarjaš vse, te ne bo slišal nihče. Če nagovarjaš tiste, katerim bi tvoji izdelki/storitve zares koristili in so pravzaprav namenjeni, potem te bodo ti tudi slišali. Nagovarjanje točno določenim ljudem pa poveča tudi občutek zaupanja in večja verjetnost, da se odločijo in ostanejo na strani dlje časa (morda celo postanejo stranka).
 
Kako rešiti:
Če še nimaš izdelano, kdo je tvoja idealna stranka, ti priporočam, da se najprej posvetiš temu. Na spodnjem linku najdeš celo vodič, ki te bo vodil, da ustvariš svojo idealno stranko. Ko poznaš svojo idealno stranko, prilagodi vsebine na strani tako, da bodo primerne in nagovarjale točno to osebo.
 
Za lažjo predstavo, primer, ki sem ga že uporabila:
Primer: če prodajaš otroška oblačila, je tvoja idealna stranka mama, ki ima fantka – nogometaša in zagretega športnika. Ob nedeljah hodijo na izlete, živijo v enodružinski hiši in so v pričakovanju še enega otroka. Morda je zate smiselno, da se pojaviš kot sponzor na kakšni nogometni tekmi, morda lahko na svojem blogu zapišeš ideje “kam na enodnevni izlet” in kaj je najprimernejša oprema za otroke (tudi iz tvoje ponudbe)… To ti torej lahko pomaga, da ugotoviš, kam je bolje nameniti več pozornosti.
 


Morda te zanima še:

 


 

3|Nepregledna, prenasičena spletna stran

Velikokrat se zgodi, da so nekatere strani tako nasičene z vsebino, da je branje oz. brskanje po takšni strani mučno in obiskovalec hitro izgubi interes po nadaljnjem brskanju po strani.
 
Tudi večje količine vsebin se da organizirati tako, da bo stran pregledna in ne bo prenasičena.
 
Kako rešiti:
Najprej se loti analize, kaj vse je na spletni strani. Kaj od tega je nepotrebnega in se lahko odstrani? Kaj je tisto, kar je zares pomembno? Organiziraj in razvrsti vsebine tako, da jih bodo obiskovalci hitro našli. Ne pozabi pa tudi na to, da je stran prilagojena za mobilnike (vedno več ljudi namreč za brskanje po spletu uporablja mobilne naprave).
 


Morda te zanima še:

 


 

4|Nimaš bloga, novic, novih vsebin

Statične strani, ki se le redko posodabljajo niso slab znak samo Googlu, ampak tudi obiskovalcem. Blog, novice, priporočila ali druge sveže vsebine bodo pritegnile nove obiskovalce in zgradile večje zaupanje, močnejšo vez. Seveda le, če so vsebine kvalitetne, koristne in zanimive za obiskovalce!
 
Kako rešiti:
Če še nimaš bloga, novic ali podobnih vsebin, potem najprej razmisli, kaj bi bilo najprimerneje zate. Predlagam ti, da si vzameš nekaj minut in vse ideje, ne glede na to ali so dobre ali ne, zapišeš na list papirja. Kakšne vse informacije bi zanimale tvoje obiskovalce? O čem želiš pisati (ali posneti video…)? Kaj bi bila tista res dodana vrednost?

Ko imaš vse ideje na listu, izberi tiste najboljše! Tiste, ki ti poženejo kri po žilah. Naredi načrt, kako pogosto boš objavljal/a in kdaj začneš. Nekaj uporabnih informacij na to temo najdeš spodaj.
 


Morda te zanima še:

 


 

5|Neuporaba Analitike

Google Analytics je brezplačno orodje, ki ti omogoča spremljanje analitike, oz. kaj se na strani dogaja. Omogoči ti vpogled v informacije o obiskovalcih spletne strani – kdo so, od kod prihajajo in pa tudi informacije o tvoji strani – npr. kako obiskana je, koliko je novih obiskovalcev, katere strani so najbolj obiskane… S temi informacijami lahko na eni strani spoznaš obiskovalce, na drugi dobiš vpogled v vsebine, ki jih najbolj zanimajo in tako načrtuješ tudi naslednje vsebine. Vidiš pa lahko tudi katere vsebine niso zanimive, ali morda celo potrebujejo prenovo.
 
Kako rešiti:
Če še Google Analytics nimaš implementirano na svoji strani, potem je najprej potrebna prijava: https://analytics.google.com/ in pa vgradnja na stran. Če je potrebno, ne pozabi tudi na obvestilo o piškotkih.
 
Če Google Analytic že imaš implementirano na strani, potem je čas, da jo začneš tudi uporabljati.
 


Morda te zanima še:

 


 

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Komentiraj

Proti spamu uporabljam Akismet. Več....